حل مشکلات دروازه‌بان کروات با پرسپولیس؛ رادو به تهران برمی‌گردد

حل مشکلات دروازه‌بان کروات با پرسپولیس؛ رادو به تهران برمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان کروات قرمزها به زودی در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بوژیدار رادوشوویچ که بعد از تعطیلی لیگ و حضور در کرواسی اعلام کرده بود به دلیل عدم پرداخت مطالباتش قصد ادامه همکاری با قرمزها را ندارد، در آستانه بازگشت به ایران و حضور در تمرینات پرسپولیس قرار دارد.

پس از مشکلات به وجود آمده  و ناراحتی رادو از عدم دریافت مطالباتش،باشگاه پرسپولیس با دعوت از مدیربرنامه این گلر کروات، خواهان حل مشکل این گلر کروات و بررسی شرایط ادامه همکاری بین طرفین شد و به نظر می‌رسد مشکلات تا حدود زیادی برطرف شده و قرار است رادو به زودی با حضور در ایران بخشی از مطالبات خود را دریافت کند تا دریافتی او از باشگاه مشابه دریافتی همبازیانش نشود.

از جزییات مذاکره باشگاه پرسپولیس و مدیربرنامه های رادو اطلاعاتی در دست نیست اما یکی از شرط های رادو برای بازگشت دریافت آپشن 18 هزار دلاری بود که مشخص نیست آیا او پس از بازگشت این مبلغ را دریافت خواهد کرد یا نه.

آنچه مشخص است مجید صدری رئیس هیات مدیره پرسپولیس نقش تاثیرگذاری در حل این مشکلات و گفت و گو با مدیربرنامه های رادو ایفا کرده است تا پرسپولیس بتواند این دروازه بان کروات را تا پایان فصل و ادامه مسابقات جام حذفی در اختیار داشته باشد.

با توجه به قراردادی که در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد با رادو امضا شده بود در صورتی که او راضی به بازگشت نمی شد قرمزها باید تاوان سنگینی بابت قرارداد گلر کرواتشان پرداخت می کردند.

7655