بارلا: نیاز ندارم گل بزنم تا خوشحال باشم/ هیچ حسادتی در تیم ملی وجود ندارد

بارلا: نیاز ندارم گل بزنم تا خوشحال باشم/ هیچ حسادتی در تیم ملی وجود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی – نیکولو بارلا پس از برد مقابل سوئيس اعلام کرد عدم گلز‌نی اش مهم نیست. او گفته در تیم ملی فعلی حسادتی وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، بارلا در گفت و گوی پس از بازی خود به رای اسپورت گفته: فکر نمی‌کنم رمز و رازی برای موفقیت ما وجود داشته باشد. شما می‌توانید یک گروه با حس اتحاد و شور و شوق را مشاهده کنید. هم درون زمین و هم بیرون از زمین. ما این شور و نشاط را به فوتبال آورده‌ایم. بنابراین می‌بریم و قاطع هستیم.

هافبک تیم اینتر که در تیم ملی هم نقشی انکار ناپذیر دارد در ادامه گفته: آیا وراتی پس از مصدومیت به تیم اضافه می‌شود و لوکاتلی روی نیمکت می‌نشیند؟  نمی‌توانیم بگویم لوکاتلی راهش را پیدا نمی‌کند. شابد من روی نیمکت بنشینم. همیشه گفته ام که اتحاد در گروه همه چیز است. اهمیت ندارد که کدام بازیکن در زمین حضور پیدا می‌کند. همه ما با همان روحیه در زمین شرکت می‌کنیم. هیچ حسادتی وجود ندارد و غبطه حرفه‌ای بین ما نیست.

بارلا در ادامه افزود: سعی دارم به تیم کمک کنم و خوشحالم. اصلا مهم نیست چه کسی گل می‌زند. نیازی به گلزنی برای خوشحالی ندارم. می‌خواهیم مقابل ولز هم همینگونه بازی کنیم و برنده شویم زیرا این ذهنیت ما است. اعتماد به نفس خوبی داریم و می‌خواهیم با ۳ برد از گروه صعود کنیم.

1101