ستاره تیم ملی ایتالیا: نیمکت‌نشینی با بازگشت وراتی؟ آمادگی‌ام را حفظ می‌کنم

ستاره تیم ملی ایتالیا: نیمکت‌نشینی با بازگشت وراتی؟ آمادگی‌ام را حفظ می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی – ستاره تیم ملی ایتالیا پس از درخشش مقابل سوئيس حرف‌های خود را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، مانوئل لوکاتلی ستاره بازی شب گذشته ایتالیا بود. او در نیمه اول گل اول ایتالیایی‌ها را زد تا قفل دروازه سوئیس گشوده شود و این تیم بیشتر از پیش باز بازی کند. در نیمه دوم هم گل دوم را زد تا کار حریف ساخته شود.
لوکاتلی ۲۳ ساله پس از پایان بازی به رای اسپورت گفته: باید این جایزه و پاداش را با تمام تیم به اشتراک بگذارم. من یکی از جوان‌ترین بازیکنان هستم. اعضای تیم به خوبی از من استقبال کردند و حضور کنار آن‌ها در تیم ملی بسیار خوب است.

لوکاتلی گزینه اصلی مانچینی برای تیم ملی نبود و به دلیل مصدومیت وراتی شانس این را پیدا کرده تا به ترکیب اصلی تیم ملی ایتالیا برسد. وراتی در این بازی حتی روی نیمکت هم نبود و به نظر می‌رسد برگشتنش به ترکیب اصلی با توجه به درخشش لوکاتلی سخت باشد.

لوکاتلی در ادامه گفته: فکر می‌کنم گروه خوبی از بازیکنان را در اختیار داریم و امیدوارم وراتی هم زود برگردد زیرا او بازیکنی با استعداد است و می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. مربی است که تصمیم می‌گیرد. تنها کاری که ما می توانیم انجام بدهیم این است که هنگام فراخوانده شدن آماده باشیم. امیدوارم همین گونه به پیروزی‌ها در یورو ادامه دهیم.

1101