تدوین برنامه جامع ورزش کشور توسط مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس

تدوین برنامه جامع ورزش کشور توسط مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس

پایگاه خبری فوتبالی- محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از تدوین یک برنامه جامع و کامل برای حوزه ورزش کشور خبر داد.

به گزارش فوتبالی، فروردین که در حال حاضر نماینده مجلس است در سالهای گذشته با دعوت از جمعی از کارشناسان و پژوهشگران و مدیران ورزش و فوتبال کشور و تشکیل یک شورای مرکزی پس از ساعتها کار کارشناسی از تدوین برنامه پیشنهادی این حوزه خبر داده است. فروردین که رییس کمیته ورزش ستاد آیت الله سید ابراهیم رییسی است این برنامه را بر اساس سند چشم انداز 1404 نوشته و گفته است: این برنامه ريزي جهت رفع كاستي ها و ضعفهای پیشین و بسترسازي برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و سند چشم انداز توسعه 1404 ضرورت و اهمیت دو چندان دارد.

فروردین تاکید کرده در تدوین برنامه پیشنهادی حوزه ورزش و تربيت و بدنی به عنوان يكی از مظاهر "مردمی" و "ايران قوی" تلاش شد تا مسائل و نيازهای ورزش مشخص شود تا از جامعيت لازم برخوردار باشد. طبق آنچه که در این برنامه آمده است براي مسائلی از جمله ورزش مدارس، همگانی شدن ورزش، نحوه واگذاری باشگاهها و مردمی سازي ورزش حرفه ای، استقرار نظام جامع باشگاهداری، حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش و ارتقای جايگاه ورزش قهرمانی و ملی، توزيع عادلانه امكانات و منابع مالی، ساماندهی نظام استعداديابي و مربيگری در ورزش و رونق اقتصاد ورزش و توليدات و ارائه خدمات ورزشي بهينه به جامعه، برنامه های عملياتی پيشنهاد شده است.

۴۱۵۴