لاپورتا: مسی دوست دارد که در بارسلونا به فوتبالش ادامه دهد

لاپورتا: مسی دوست دارد که در بارسلونا به فوتبالش ادامه دهد

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی، خواستار ماندن در این باشگاه است، اما قوانین مالی اجازه این کار را به مسی و مدیر برنامه‌هایش نمی‌دهد. 

به گزارش فوتبالی، در پایان ماه ژوئن، قرارداد لیونل مسی با بلوگرانا به پایان می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به صورت رایگان، این باشگاه را ترک کند و سران بارسلونا در صدد تمدید کردن قراردادش هستند. مسی سال گذشته خواستار ترک کاتالان‌ها و فسخ کردن قراردادش بود، اما در نهایت تصمیم به ماندن گرفت، زیرا نمی‌خواست که با بارسلونا وارد جنگ قانونی شود. 

به نقل از سایت گل، لاپورتا مدعی است که لیونل مسی سی و سه ساله می‌خواهد در بارسلونا بماند. او در این باره گفت: "لئو مسی در نیوکمپ به کارش ادامه خواهد داد. او می‌خواهد بماند و ما نیز می‌خواهیم مقدمات کار را فراهیم کنیم و هر کاری که در توان داشته باشیم، انجام می‌دهیم. نیازی به اغوا کردن مسی نیست. او قانع شده که اگر یک سری شرایط مهیا شود، در این باشگاه می‌ماند. شرایط مسی خوب است، اما هنوز چیزی را امضا نکرده. سرخیو آگوئرو هر روز به او می‌گوید 'قراردادت را امضا کن، ما در کنار هم بازی خواهیم کرد.' فکر نمی‌کنم که اوضاع از دستانمان خارج شود."

4416