عکس؛ راموس در لباس پی‌اس‌جی، منچستریونایتد و بایرن مونیخ چه شکلی می‌شود؟

عکس؛ راموس در لباس پی‌اس‌جی، منچستریونایتد و بایرن مونیخ چه شکلی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس به طور رسمی از رئال مادرید جدا می شود و دوران حضور او در جمع مادریدی ها به سر آمده است.

به گزارش فوتبالی، راموس راس ساعت 15 به وقت ایران یک کنفرانس مطبوعاتی خواهد داشت و به همراه فلورنتینو پرز آخرین حرف های خود را می زند و پس از آن به طور رسمی اعلام جدایی خواهد کرد و با هواداران رئال مادرید خداحافظی می کند تا بدین ترتیب قصه او و رئال مادرید به سر آمده باشد.

اکنون گمانه زنی ها پیرامون آینده راموس آغاز شده است چرا که او به طور بازیکن آزاد از رئال مادرید جدا می شود و هر تیمی که می خواهد او را به خدمت بگیرد فقط کافی است که با خودش مذاکره کند و پیشنهادش را به راموس بدهد. از سه تیم پاریسن ژرمن، منچستر یونایتد و بایرن مونیخ به عنوان سه مشتری جدی نام برده می شود و ممکن است که راموس راهی یکی از این سه تیم شود. البته شانس پاریسن ژرمن بیشتر از بقیه است چرا که این تیم از مدت ها پیش به دنبال جذب راموس بوده است  برای آن مقدمه چینی کرده است و از نظر مالی هم توان پرداخت دستمزد راموس را دارد و شاید راموس همان قطعه گمشده پازل پاریسن ژرمن باشد که این تیم را قهرمان سی ال می‌کند!

در نهایت باید دید که راموس راهی چه تیمی می شود.

1470