نگاهی به تمام آمار و افتخارات راموس در رئال مادرید

نگاهی به تمام آمار و افتخارات راموس در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس به طور رسمی از رئال مادرید جدا شد و او این خبر را فردا در کنفرانسی به طور رسمی به همراه فلورنتینو پرز اعلام خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، دوران حضور راموس در رئال مادرید هم به پایان رسید. دورانی که بسیار پر افتخار بود و خاطرات بسیار خوبی مانند گل دسیما را برای هواداران رئال مادرید ثبت کرد. اکنون این دوره خاتمه یافته است و کاپیتان رئال مادرید که جایگاهی کلیدی در این تیم داشت و تبدیل به یکی از وزنه های رئال مادرید در سال های اخیر شده بود، از رئال مادرید می رود.

افتخارات راموس در رئال مادرید بسیار پر شمار است او از سال 2005 به رئال مادرید آمد و از سویا راهی تیم مادریدی شد. راموس در 16 سال حضور خود در رئال مادرید 5 قهرمانی لالیگا، 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 2 قهرمانی کوپا دل ری، 4 قهرمانی جام جهانی باشگاه ها، 4 سوپرکاپ اسپانیا و 3 سوپرکاپ اروپا بدست آورد و اکنون با این همه افتخار و خاطره رئال مادرید را ترک می کند.

راموس به طور کلی 671 بازی در رئال مادرید انجام داد و 101 گل به ثمر رساند که آمار بسیار خارق العاده ای برای یک مدافع محسوب می شود. از سویی راموس 41 پاس گل هم در رئال مادرید به هم تیمی های خود داد.

1470