پایان داستان راموس و رئال مادرید؛ فردا جدایی‌اش را اعلام می‌کند

پایان داستان راموس و رئال مادرید؛ فردا جدایی‌اش را اعلام می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که سرخیو راموس و رئال مادرید دیگر به پایان قصه مشترک خود رسیده اند و راموس از رئال مادرید رفتنی شده است.

به گزارش فوتبالی، از اواسط فصلی که گذشت، بحث جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید داغ شده بود چرا که این بازیکن در سال آخر قرارداد خود در رئال مادرید قرار داشت و خبری از تمدید قرارداد نشده بود. با پایان فصل هم هواداران رئال مادرید منتظر بودند تا سرخیو راموس قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند و با آمدن آنچلوتی خوش‌بینی ها بیشتر شد اما اکنون همه چیز به طور دیگری رقم خورده است و سرخیو راموس از رئال مادرید جدا خواهد شد.

کاپیتان رئال مادرید که از سال 2005 در رئال مادرید حضور دارد، افتخارات بسیار زیادی را در رئال مادرید به دست آورده است و خاطرات زیادی را از خود بر جای گذاشته است اما اکنون از این باشگاه جدا خواهد شد و باید دید که مقصد آینده اش کدام تیم است.

فردا ساعت 15 به وقت ایران، راموس به همراه فلورنتینو پرز یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک خواهند داشت و سرخیو راموس سخنان پایانی خود را در آن کنفرانس اعلام خواهد کرد و پس از آن به طور رسمی با پایان قراردادش جدا می شود. در واقع راموس قرار است فردا جدایی خود را اعلام کند.

1470