اعلام ترکیب ایتالیا و سوئیس؛ گام دوم برای آتزوری

اعلام ترکیب ایتالیا و سوئیس؛ گام دوم برای آتزوری

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی ایتالیا در دومین گام خود در رقابت های یورو 2020 به مصاف تیم ملی سوئیس خواهد رفت و باید دید که چه اتفاقاتی در این بازی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایتالیا که در گام اول خود با نتیجه سه بر صفر تیم ملی ترکیه را شکست داده بود اکنون در دومین بازی خود به مصاف ترکیه خواهد رفت و اگر این بازی را ببرد احتمال صدرنشینی اش در این گروه بسیار افزایش می یابد چرا که ایتالیا در بازی بعد باید به مصاف تیم ملی ولز برود، ولزی که در بازی اول خود مقابل سوئیس به تساوی یک بر یک رسیده بود.

 تیم ملی سوئیس اما همچنان می تواند با امتیاز گرفتن از این بازی شانس های خود را افزایش دهد و به دنبال صعود از گروه باشد. ترکیه در حال حاضر از این گروه با شکست های سه بر صفری که مقابل ایتالیا خورد و شکست دو بر صفری که مقابل ولز خورد، از دور رقابت ها کنار رفته است و به عنوان اولین حذف شده از یورو 2020 شناخته می شود چرا که تفاضل گلش هم بسیار ضعیف است و نمی تواند در جمع تیم های سوم صعود کننده قرار بگیرد.

ترکیب ایتالیا بدین شرح است: دوناروما، دی لورنزو، بونوچی، کیه‌لینی، اسپیناتزولا، بارلا، جورجینیو، لوکاتلی، براردی، اینسینیه، ایموبیله.

ترکیب سوئیس هم بدین صورت است: زومر، شار، الودی، آکانجی، فرولر، امبابو، رودریگز، ژاکا، شقیری، امبولو، سفرویچ.

1470