عکس؛ رونمایی از پیراهن جدید مسی در بارسلونا بدون حضور او

عکس؛ رونمایی از پیراهن جدید مسی در بارسلونا بدون حضور او

پایگاه خبری فوتبالی - از پیراهن های فصل بعد بارسلونا به تازگی رونمایی شده است اما لیونل مسی در تصاویری که باشگاه بارسلونا از رونمایی پیراهن های جدید منتشر کرده است حضور ندارد و به نظر می رسد که علت آن هم حضور فوق ستاره آرژانتینی در اردوی تیم ملی کشورش برای رقابت های کوپا آمریکا 2021 باشد.

به گزارش فوتبالی، البته تا پایان مدت قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا تنها 2 هفته باقی مانده است و دیگر چیزی نمانده که قرارداد او رسما با باشگاه بارسلونا تمام شود و باید دید که فوق ستاره آرژانتینی باز هم قراردادش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد یا نه اما چیزی که به نظر می رسد این است که مسی فعلا تمرکزش را روی تورنمنت ملی خود یعنی رقابت های کوپا آمه ریکا گذاشته است و به بارسلونا و مسائلی که پیرامون قراردادش وجود دارد توجه نمی کند.

اما در رونمایی از پیراهن جدید بارسلونا، پیراهن جدید مسی هم رونمایی شد اما خبری از خود لیونل مسی نبود و این پیراهن بر تن یک مدل قرار داده شد و از پشت سر از او عکس برداری شد و این قضیه تبدیل به سوژه ای برای شبکه های اجتماعی و برخی از رسانه ها شد. همچنین از پیراهن های لیونل مسی برای فصل بعد بارسلونا در فروشگاه های رسمی این باشگاه رونمایی شده است.

1470