ترکیه 0-2 ولز؛ شاگردان پیج با درخشش بیل چهار امتیازی شدند

ترکیه 0-2 ولز؛ شاگردان پیج با درخشش بیل چهار امتیازی شدند

پایگاه خبری فوتبالی - ولز موفق شد در برابر ترکیه به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، دور دوم مرحله گروهی یورو 2020 امروز آغاز شد. در دومین دیدار این دور از گروه A رقابت‌ها، ولز در ورزشگاه المپیک باکو آذربایجان به مصاف ترکیه رفت. این دیدار در حالی برگزار شد که شاگردان سنول گونش در دیدار افتتاحیه برابر ایتالیا، با نتیجه 3-0 شکست خوردند و ولز در مقابل سوئیس به تساوی 1-1 رضایت داد. 

در نیمه اول، ولز بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق آغازین، می‌توانست به گل برسد، اما با بی دقتی آن فرصت را از دست دادند. در ادامه ترکیه بازی را در دست گرفت و چند موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد، ولی نتیجه‌ای از این حملات نگرفت تا این که خلاف جریان بازی در دقیقه 42 این آرون رمزی بود که با پاس گل گرت بیل به گل رسید و نیمه اول با پیروزی 1-0 شاگردان رابرت پیج به پایان رسید. 

در نیمه دوم ترکیه کاملا تیم برتر میدان بود. اما این ولز بود که در دقیقه 61 ولز صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما گرت بیل پنالتی را از دست داد. ترکیه از دقیقه هفتاد مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و فشار خود را برای رسیدن به گل تساوی افزایش داد، اما مهاجمان این تیم نتوانستند از شانس‌های خود استفاده کنند. این پایان کار نبود و بار دیگر ولز بود که توسط کانر رابرتس به گل دوم رسیدند  تا در نهایت این دیدار با نتیجه 2-0 به سود ولز به پایان برسد. 

ولز با این پیروزی 4 امتیازی شد و فعلا به صدر جدول صعود کرد. ایتالیا با یک بازی کمتر و با سه امتیاز در رده دوم قرار دارد. 

خلاصه دیدار ترکیه - ولز

4416