عکس/ تیم منتخب یورو مقابل تیم منتخب کوپا آمریکا؛ بهترین‌های جهان!

عکس/ تیم منتخب یورو مقابل تیم منتخب کوپا آمریکا؛ بهترین‌های جهان!

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر به طور همزمان دو تورنمنت ملی مهم در سطح فوتبال در حال برگزاری است که یکی از آن جام ملت های اروپا و دیگری جام ملت های آمریکای جنوبی است و اگر بهترین بازیکنان حاضر در این تورنمنت را در دو تیم مجزا قرار دهیم و این ها را در مقابل هم بگذاریم می بینیم که بهترین بازیکن های جهان فوتبال یکجا جمع شده اند!

به گزارش فوتبالی، البته که از نظر پوشش رسانه ای، تعداد بیننده های تلویزیونی، سطح کیفیت بازی ها و به طور کلی اهمیت بیشتر، رقابت های یورو 2020 بسیار مهم تر و مورد توجه تر از کوپا آمریکا 2021 است اما نمی توان از مسابقات کوپا آمریکا هم غافل شد چرا که بازیکنان و ستارگان بزرگی در آن تورنمنت حاضر هستند که در بهترین باشگاه های جهان در فوتبال اروپا توپ می زنند و از بهترین بازیکنان دنیا هستند.

اگر بخواهیم این دو تیم یعنی تیم منتخب بازی های یورو 2020 را در مقابل تیم منتخب بازی های کوپا آمریکا 2021 قرار دهیم، به چنین ترکیبی می رسیم.

به نظر می رسد که دیگر این بازیکنان بهترین بازیکنان جهان باشند و در این جمع کسی از بهترین ها از قلم نیفتاده باشد؛ هر چند که باز هم بازیکنان بزرگی هستند که از این تورنمنت ها به دلایل مختلف غایب می باشند.

1470