نیازمند جانشین رادوشوویچ؟ تکذیب شد

نیازمند جانشین رادوشوویچ؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس این روزها با چالشی جدی به عنوان دروازه‌بان دوم مواجه شده است

به گزارش فوتبالی، در حالی که بوژیدار رادوشوویچ این تیم در مورد مسائل مالی و مطالباتش از باشگاه پرسپولیس، اختلافی جدی با این باشگاه دارد، به نظر می‌رسد که او در پایان فصل از این تیم جدا شود.  

 دستمزد ارزی این دروازه‌بان کروات باعث شده تا باشگاه پرسپولیس برای پرداخت حقوق او نیاز به دریافت مجوز پرداخت ارزی از بانک مرکزی داشته باشد و این موضوع شده تا پرداخت دستمزد رادو با تاخیر مواجه شد و گلر کروات که از این وضعیت خسته شده، این بار و در بازگشت به کشورش، تصمیم گرفته تا زمانی که اختلاف مالی‌اش با پرسپولیس حل نشود، به تهران برنگردد.

در چنین شرایطی، اخباری درباره گزینه‌های پرسپولیس برای جانشینی رادوشوویچ منتشر شده است. چند روز قبل نام گلر یکی از تیمهای سرشناس لیگ برتری به عنوان جانشین احتمالی رادو منتشر شد – فعلا به دلایلی اسم این گلر را مطرح نمی‌کنیم – و امروز هم روزنامه همشهری مدعی شد پیام نیازمند گزینه جدید یحیی و همکارانش برای رقابت با حامد لک است.

این خبر در حالی منتشر شده که بعید است صحت داشته باشد. از یکطرف و طبق ادعای یک خبرنگار پرتغالی، نیازمند با باشگاه پورتیموننزه به توافق رسیده و از فصل آینده در لیگ پرتغال توپ خواهد زد و از طرف دیگر، اینکه پرسپولیس بخواهد نیازمند را رقیب لک کند، تصمیم چندان منطقی به نظر نمی‌رسد چرا که داشتن دو گلر همسطح دردسرهای خاص خودش را دارد.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی از منابع آگاه در باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که پرسپولیس سراغ نیازمند نرفته و یحیی گل‌محمدی برنامه‌ای برای جذب این گلر ندارد و احتمالا از یک گلر لیگ برتری دیگر به عنوان جانشین رادو در فصل آینده استفاده خواهد کرد.

7655