سوژه روز؛ جزییات پاداش ملی‌پوشان پس از صعود از مرحله بعد

سوژه روز؛ جزییات پاداش ملی‌پوشان پس از صعود از مرحله بعد

پایگاه خبری فوتبالی- اعضای تیم ملی بابت رسیدن به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی چقدر پاداش دریافت کردند؟

به گزارش فوتبالی، طبق ادعای خبرگزاری فارس، جدا از پاداش 150 میلیون تومانی وزارت ورزش برای دراگان اسکوچیچ و شاگردانش، سازمان برنامه و بودجه هم 100 میلیون تومان به تیم ملی پاداش داده است. سازمان صدا و سیما هم در مراسمی که امروز برگزار شد، به هر یک از اعضای تیم ملی، سه سکه پاداش داد.

اگر قیمت روز سکه را 10 میلیون و 500 هزار تومان در نظر بگیریم، سازمان صدا و سیما به هر یک از اعضای تیم ملی، 31 میلیون و پانصد هزار تومان پاداش داده است.

رقمی که اگر آن را با پاداشی که وزارت ورزش و سازمان برنامه بودجه برای تیم ملی در نظر گرفتند، جمع بزنیم، به رقم 281 میلیون و پانصد هزار تومان می‌رسیم.

این پاداش‌ها، جدا از پاداشی است که فدراسیون فوتبال بابت هر پیروزی تیم ملی برای اسکوچیچ و شاگردانش در نظر گرفته است. اطلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که در دوران سرمربیگری کارلوس کی‌روش، پاداش پیروزی در هر بازی رسمی 5 هزار دلار بوده و تساوی در بازی رسمی هم پاداش 3 هزار دلاری به همراه داشته که اگر فرض کنیم این پاداش در دوران اسکوچیچ تغییری نکرده باشد، ملی‌پوشان با حساب دلار 24 هزار تومانی، برای هر بازی، 120 میلیون تومان از فدراسیون دریافت کرده‌اند. به عبارت دیگر، فدراسیون فوتبال باید به هر کدام از شاگردان اسکوچیچ، 480 میلیون تومان پرداخت کند که اگر آن را با پاداش 281 میلیون و پانصد هزار تومانی – که در بالا توضیح دادیم – جمع کنیم، به رقم قابل توجه 761 میلیون و پانصد هزار تومان می‌رسیم و این احتمالا جدا از پاداش ویژه‌ای است که بعد از پیروزی 0-3 تیم ملی مقابل بحرین ، با هماهنگی رییس فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش، برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده بود.

باید دید در نهایت فدراسیون درباره پاداش ها شفاف‌سازی خواهد کرد یا نه.

1984