کپی پوگبا از روی دست رونالدو؛ وحشت یوفا از ستاره‌های یاغی

کپی پوگبا از روی دست رونالدو؛ وحشت یوفا از ستاره‌های یاغی

پایگاه خبری فوتبالی - پس از رونالدو نوبت پل پوگبا هافبک فرانسوی بود که به یکی از اسپانسرهای یورو ضربه بزند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو پیش از اولین بازی خود در یورو در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد که نوشیدنی های کوکا کولا را از مقابل خود برداشت و از حاضران خواست تا آب بنوشند چرا که سالم تر از نوشابه است. اما دو روز بعد نوبت پوگبا هافبک مسلمان تیم ملی فرانسه بود که نوشیدنی های هاینکن را از مقابل خود برداشت تا این ماجرا به یک موضوع  نگران کننده برای اسپانسرها تبدیل شود.

در حقیقت اقدام رونالدو ضرری میلیاردی را به سهام شرکت کوکاکولا وارد کرد و حالا اقدام پوگبا نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است. در واقع  پوگبا این نوشیدنی الکلی را از مقابل خود برداشت که خیلی ها تصور می کنند که علتش مسلمان بودن وی بوده است. در هر صورت هر چه که هست به نظر می رسد که دو ابر ستاره فوتبال دنیا ضرر شدیدی را به دو اسپانسر مسابقات یورو وارد کرده اند.

این اقدام دو ستاره اگر همچنان توسط بازیکنان دیگر یا خود آنها تکرار شود می تواند ضرر زیادی را به یوفا وارد کند چرا که شاید اسپانسرها از یوفا غرامت بخواهند یا این که در آینده حاضر نشوند که از تورنمنت های بزرگ یا سازمان های مرتبط به فوتبال حمایت کنند. اقتصاددان ها معتقدند که این اعتراض علنی ستاره ها به اسپانسرها شاید پیامدهای اقتصادی شدیدی برای فوتبال داشته باشد به خصوص که بسیاری از نهادها و شرکت های مرتبط با فوتبال به خاطر کرونا ضرر کرده اند و اگر قرار باشد که اسپانسرها نیز از حمایت پا پس بکشند، ضررها شدیدتر از این می شود.

4125