شاگردان برانکو چقدر برای رسیدن به جام جهانی شانس دارند؟

شاگردان برانکو چقدر برای رسیدن به جام جهانی شانس دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی- از جمع تیمهایی که به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا رسیده‌اند، چهار تیم تا امروز جواز حضور در این تورنمنت را پیدا نکرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، ویتنام، لبنان، عمان و سوریه تیمهایی هستند که امیدوارند در پایان دور نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، یکی از سهمیه‌های این قاره در جام جهانی 2022 قطر را کسب کنند.

این موضوع مورد توجه صفحه توییتر رسمی جام جهانی هم قرار گرفته و این صفحه در یک نظرسنجی از کاربرانش پرسیده که در بین این چهار تیم، کدام تیم شانس بیشتری برای رسیدن به جام جهانی دارد.

تا لحظه تنظیم این خبر، بیش از 2 هزار نفر به این سوال پاسخ دادند که 38.1 درصد پاسخ‌دهندگان شانس سوریه را بیشتر از سایر تیمها دانسته‌اند.

26 درصد به تیم ویتنام رای دادند و 20 درصد از پاسخ‌دهندگان امیدوارند که لبنان را برای اولین بار در جام جهانی ببینند.

عمان – که سرمربیگری‌اش به عهده برانکو ایوانکوویچ است – در این رای‌گیری کمترین شانس را از دید مخاطبان صفحه توییتر جام جهانی داشته و فقط 16 درصد امیدوارند که شاگردان برانکو را در جام جهانی قطر ببینند.

حالا باید دید برانکو که پیش از این با کرواسی – به عنوان مربی- و ایران – به عنوان سرمربی – حضور در جام جهانی را تجربه کرده، می‌تواند با عمان دست به کار بزرگی بزند یا نه.

1984