معرفی ۳ عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون پزشکی

معرفی ۳ عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون پزشکی

پایگاه خبری فوتبالی- با ابلاغ وزیر ورزش و جوانان، ۳ عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی شدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به استناد بند ۶ ماده ۸ اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری، در ابلاغ های جداگانه ای سیدمحمد پاک مهر، رشید حیدری مقدم و امین نوروزی را به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب کرد.

 سید محمد پاک مهر نماینده کنونی مردم بجنورد و نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی است. وی سابقه فرمانداری و ریاست شورای اسلامی شهر بجنورد و سه دوره سکانداری هیات پزشکی ورزشی استان خراسان شمالی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

رشید حیدری مقدم عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی همدان است که در حال حاضر ریاست این دانشگاه را نیز بر عهده دارد. حیدری مقدم از صاحب نظران و پیشکسوتان عرصه ورزش و پزشکی ورزشی است که سال ها سابقه ریاست بر هیات پزشکی ورزشی استان های ایلام و همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

امین نوروزی از پیشکسوتان و کارشناسان عرصه پزشکی ورزشی کشور است که سابقه سال ها فعالیت در تیم های ملی فوتبال و معاونت پزشکی باشگاه استقلال را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین سابقه عضویت در هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئولیت کمیته توانبخشی این فدراسیون را نیز در کارنامه مدیریتی خود دارد.

۴۱۵۴