گروسیان: سرباز صنعت نفت هستم و دوست دارم سال‌ها در این تیم بمانم

گروسیان: سرباز صنعت نفت هستم و دوست دارم سال‌ها در این تیم بمانم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خود را سرباز صنعت نفت خواند و گفت که دوست دارد سال‌های طولانی در این تیم بماند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فرزین گروسیان درباره آخرین صنعت نفت گفت: تیم ما خوشبختانه وضعیت خوبی دارد و اردوی تدارکاتی در تهران باعث شد تا شرایط بدنی بازیکنان بهتر شود. از طرفی تمرینات خوبی را انجام دادیم و دو بازی دوستانه هم با سپاهان و پرسپولیس داشتیم که شکست نخوردیم. خوشبختانه روحیه تیم خوب است و امیدوارم در ادامه بازی‌های لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا صنعت نفت در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی نگرفت، تصریح کرد: جدا از مشکلات مالی که چند ماه شرایط تیم را به هم ریخت، باید به این موضوع اشاره کنم که در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و به حق‌مان نرسیدیم. تمام هدف ما این است که در بازی‌های باقیمانده طوری نتیجه بگیریم تا هواداران خوشحال شوند.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اینکه آیا از عملکردش در فصل جاری راضی بوده است یا نه، خاطر نشان کرد: من چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه بازی کنم، همیشه با تمام وجود درون دروازه قرار می‌گیرم و دوست دارم عملکردم طوری باشد که هواداران و کادر فنی راضی باشند. من هیچ وقت در زمین بازی کم نمی‌گذارم و این موضوع برایم بسیار مهم است. حالا اینکه عملکردم چگونه بوده است باید هواداران و کادر فنی نظر بدهند.

گروسیان که فصل آینده هم با صنعت نفت قرارداد دارد راجع به اینکه آیا تصمیم به ماندن در این تیم گرفته است یا میل به جدایی دارد، تصریح کرد: من صنعت نفت و هوادارانش را دوست دارم و علاقه خاصی به مردم آبادان دارم. صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است و من خودم را سرباز این تیم می‌دانم. من دوست دارم سال‌ها در صنعت نفت بمانم و پوشیدن پیراهن این تیم برای من افتخار بزرگی است.

۴۱۵۴