آنچلوتی ۳ ستاره یورو را برای رئال مادرید می‌خواهد

آنچلوتی ۳ ستاره یورو را برای رئال مادرید می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید چشم به ۳ ستاره در یورو دوخته است.

به گزارش فوتبالی، با آغاز شدن یورو بسیاری از باشگاه‌های اروپایی چشم انتظار دیدن ستاره‌های جوان هستند تا آن‌ها را خرید و نقاط ضعف خود را تقویت کنند. رئال مادرید هم که احتمال در فصل نقل و انتقالات می‌خواهد فعالیت زیادی داشته باشد یکی از این باشگاه‌ها است و ۳ گزینه را زیر نظر دارد.

طبق گزارش اسپورت، کارلو آنچلوتی به مسئولین رئال مادرید یک لیست شامل ۳ بازیکن داده تا برای فصل آینده خریداری شوند. ۲ نفر از این لیست ستاره‌های تیم ملی ایتالیا در یورو (تا این لحظه) هستند. مانوئل لوکاتلی، هافبک تیم ساسولو که در بازی اول مقابل ترکیه بسیار خوب کار کرد گزینه اول است. لوکاتلی همین حالا مشتریان دست به نقدی چون یوونتوس و پاری سن ژرمن دارد و رئال باید با این ۲ تیم برای خرید رقابت کند.

گزینه بعدی هم نیکولو بارلا هافبک خلاق اینتر و تیم ملی ایتالیا است که خرید آن با توجه به عملکردش در اینتر و عدم تمایل اینتری‌‌ها به فروش او، بسیار سخت به نظر می‌رسد.

دیگر بازیکن مورد نظر آنچلوتی کالوین فیلیپس، هافبک تیم لیدز و تیم ملی انگلیس است که برخی رسانه‌ها از او با نام پیرلوی انگلیسی یاد می‌کنند. این هافبک انگلیسی در بازی اول مقابل کروواسی هم بی‌نظیر بود و حالا رئالی‌‌ها هم او را می‌خواهند.

1101