شیری مدافع راست پرسپولیس در سوپرجام

شیری مدافع راست پرسپولیس در سوپرجام

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست قرمزها از شانس بالایی برای حضور در ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور برخوردار است.

به گزارش فوتبالی، مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس که این روزها حضوری فعال در تمرینات این تیم دارد به احتمال زیاد انتخاب اول یحیی گل‌محمدی برای بازی در پست دفاع راست مقابل پرشورهای تبریزی باشد.

مهدی شیری که پیش‌تر به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود، در فهرست اسکوچیچ برای حضور در بحرین غایب بود اما حالا از این فرصت استفاده کرد تا با نمایش توانایی هایش در تمرین، جایگاهش در ترکیب اصلی را مستحکم کند.

سیامک نعمتی که پس از بازی مقابل سپاهان با مصدومیت از ناحیه کتف روبه رو شد آخرین بار مقابل استقلال در دربی پایتخت به مدت 45 دقیقه در ترکیب قرمزها قرار گرفته بود و پس از آن به دلیل جلوگیری از تشدید مصدومیت و همچنین طی کردن روند درمانی‌اش برای تیمش به میدان نرفت.

سیامک هر چند مصدومیت را پشت سرگذاشته است و آماده حضور در ترکیب قرمزها است اما با توجه به اینکه مهدی شیری در دو بازی تدارکاتی این تیم مقابل نفت آبادان و پیکان در ترکیب پرسپولیس حضور داشته شانس بیشتری برای این بازی دارد.

شیری پیش از این و در2 بازی پرسپولیس مقابل شاهین بندرعامری و ذوب آهن به عنوان مدافع راست قرمزها به میدان رفته بود که نمایش قابل قبولی داشت..

با توجه به اینکه سیامک نعمتی آخرین بار در تاریخ 24 اردیبهشت مقابل استقلال به میدان رفته است در صورتی که مقابل تراکتور فرصت حضور در زمین را پیدا نکند، دوری او از مستطیل سبز به 36 روز خواهد رسید.

7655