عادت جالب رونالدو هنگام خواندن سرود تیم ملی پرتغال (عکس)

عادت جالب رونالدو هنگام خواندن سرود تیم ملی پرتغال (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – رونالدو همیشه عادت دارد هنگام خوانده شدن سرود تیم ملی پرتغال به شیوه ای متفاوت کنار هم‌تیمی‌ها بایستد که البته این مسئله دلیلی خاص دارد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل مجارستان هنگام خواندن سرود مانند همیشه استوار و بااحساس رفتار کرد و عادت همیشگی‌اش را انجام داد. عادت متمایل شدن به سمتی دیگر هنگام خواندن سرود.

شاید بسیاری از علاقمندان به کریتسانو رونالدو برای‌شان جای کنجکاوی باشد که کریستیانو رونالدو چرا هنگام خواندن سرود کشور فرانسه همیشه در جهتی متفاوت نسبت به دیگر بازیکنان تیم ملی پرتغال می‌ایستد. در واقع همه بازیکنان رو به دوربین می‌ایستند و سرود را می‌خوانند اما رونالدو همیشه به سمتی خاص متمایل می‌شود. روز گذشته و در جریان دیدار تیم ملی پرتغال مقابل مجارستان هم این صحنه تکرار شد.

عادت جالب رونالدو هنگام سرود خواندن تیم ملی پرتغال (عکس)

این اولین باری نبود که این اتفاق رخ می‌داد و به نظر می‌رسد آخرین دفعه هم نبود زیرا رونالدو به دلیلی خاص این کار را انجام می‌دهد. او آن قدر وطن‌پرست است که هنگام خواندن سرود ملی پرتغال همیشه به سمت پرچم این کشور می‌ایستد و رو به آن سرود می‌خواند. با مرور عکس‌های مختلف رونالدو در بازی‌های پرتغال در شبکه‌های اجتماعی می‌توان این مسئله را متوجه شد که او همیشه رو به پرچم می‌ایستد و احساسات خود هنگام خواندن سرود را با شدت زیادی بروز می‌دهد.

1101