جهان نجاتی: مساوی، نتیجه عادلانه ای برای بازیکنان نبود

جهان نجاتی: مساوی، نتیجه عادلانه ای برای بازیکنان نبود

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم ملی فوتبال جوانان معتقد است فوتبال دختران جوان برابر ازبکستان نشان داد که سطح فوتبال ایران در حال تغییر و رو به رشد است.

به گزارش فوتبالی و به نقل ازسایت رسمی فدراسیون، مریم جهان نجاتی، مربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در خصوص دیدار تیم ایران برابر ازبکستان گفت: به عنوان مربی تیم های فوتبال بانوان چندین بار مقابل تیم های ازبکستان بودم. من در دیدار شب گذشته شاهد بازی فوتبال عالی از دختران جوان بودم و این امر نشان می دهد که سطح فوتبال ایران تغییر کرده است. هفته گذشته مقابل بزرگسالان این تیم نتیجه را واگذار کردیم اما دیشب بازیکنان ازبکستان با تلف کردن وقت بازی، نشان دادند که دیگر حریف قدری مقابل ما نیستند.

وی ادامه داد: در این دیدار واقعا ازبکستان حرفی برای گفتن نداشت و بارها با تلف کردن وقت بازی، سرعت بازی و ریتم بازی را کند کرد. متاسفانه در این بازی خلق موقعیت کردیم اما نتیجه نداد و مساوی نتیجه عادلانه ای برای بازیکنان ما نبود.

جهان نجاتی در پایان گفت: در هر صورت بازی ازبکستان به پایان رسید و تمام تمرکز خود را برای دیدار برابر تیم قرقیزستان خواهیم گذاشت تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

۴۱۵۴