آزمون: فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد

آزمون: فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پس از تساوی تیمش برابر ازبکستان گفت: وقت کشی ازبک ها برای حفظ نتیجه برایم بسیار جالب بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پس از بازی ایران برابر ازبکستان گفت: از عملکرد شاگردانم بسیار راضی هستم. متاسفانه فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد تا پیروز این بازی باشیم.

وی ادامه داد: تیم ایران 90دقیقه تیم ازبکستان را تحت فشار قرار داد و این خبر خوبی برای فوتبال بانوان ایران است. شاگردانم فاصله ها را از بین بردند و بارها تیم ازبکستان را تحت فشار قرار دادند. به جز دقایق آخر نیمه اول که ازبکستان توپهای مستقیم می فرستاد، بازی دست بازیکنان ما بود.گلی که در پایان نیمه اول به ثمر رسید و از سوی داور مردود اعلام شد، مطمئنم صحیح بود. اما همانطور که گفتم فوتبال روی خوش خود را شب گذشته به شاگردان من نشان نداد.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ادامه داد: نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود و بازیکنانم خوب بازی کرده و موقعیت های بسیاری را به دست آوردند اما متاسفانه به هر دری زدند، نتوانستند گل به ثمر برسانند. از اینکه نسل جدیدی فوتبال را به ایران معرفی کردیم باعث خوشحالی است. همیشه برابر ازبکستان نتیجه نمی گرفتیم و این بار، این تیم ازبکستان بود که وقت کشی می کرد تا گلی دریافت نکند. به بازیکنان و کادر فنی تبریک می گویم.

وی در پایان گفت: در وضعیت نابرابر قرار داشتیم. زمانی که وارد تاجیکستان شدیم، قرعه کشی انجام شده بود، تیم ما دو روز پشت سر هم بازی سخت داشت. همه می دانستند که دیدار ازبکستان و ایران بسیار حساس بود اما ازبک ها روز یکشنبه استراحت داشتند و تیم ایران روز دوشنبه و سه شنبه دو رقابت سنگین را پشت سر گذاشت. در هر صورت همه چیز ماند برای روز آخر. ما باید کار را تمام می کردیم و جام قهرمانی را به خود اختصاص می دادیم، اما فوتبال است. یک روز برد، یک روز مساوی و یک روز باخت دارد و اینبار سهم ما از این فوتبال نتیجه مساوی بود.

۴۱۵۴