پیش بینی سایت عربی از گروه مرگ در قاره آسیا

پیش بینی سایت عربی از گروه مرگ در قاره آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- سایت عربی بعد از نهایی شدن صعود 12 تیم به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به پیش بینی گروه مرگ پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت عربی کوره، مرحله ما قبل نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اسیا به پایان رسید و تکلیف 12 تیم صعود کرده به مرحله نهایی انتخابی مشخص شد.

تیم های ایران، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، عراق، عربستان، امارات، چین، ویتنام، سوریه، لبنان و عمان به دور بعد راه پیدا کردند.

به این ترتیب ایران و ژاپن در سید یک، کره جنوبی و استرالیا در سید 2، عراق و عربستان در سید 3، امارات و چین در سید 4، عمان و سوریه در سید ۵ و لبنان و ویتنام در سید ۶ قرار خواهند گرفت و قرار است که این تیم ها در دو گروه 6 تیمی روز سوم تیر ماه قرعه کشی شوند.

سایت عربی کوره از گروه مرگ سخن به میان آورد تا جایکه نوشت: کره جنوبی و ژاپن که معمولا از قاره آسیا به جام جهانی صعود می کنند احتمال دارد که با هم همگروه شوند چرا که کره جنوبی در سید 2 است این درحالی است که ژاپن در سید یک قرار دارد و شاید این باعث شود تا یکی از دو تیم راهی جام جهانی نشود. تیم های سوریه، چین و ویتنام در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته اند و می توانند برای همه قدرت ها دردسرساز شوند.

این سایت عربی از قرار گرفتن ژاپن، کره جنوبی، عربستان، چین، سوریه و ویتنام  در یک گروه به عنوان گروه مرگ یاد کرد.

در این صورت در دیگر گروه هم ایران، استرالیا، امارات، عراق، عمان و لبنان قرار خواهند گرفت که البته این گروه هم سخت است.

از هر گروه دو تیم به صورت مستقیم راهی جام جهانی می شوند و بهتر تیم سوم هم به مرحله پلی آف راه پیدا خواهد کرد و باید با نماینده کونکاکاف بازی کند. چهار سال قبل تیم های ایران، عربستان، کره جنوبی و ژاپن مستقیما به جام جهانی صعود کردند و استرالیا هم راهی پلی آف شد.

۴۱۵۴