فرانسه 1-0 آلمان؛ پیروزی خروس‌ها در حساس‌ترین دیدار مرحله گروهی

فرانسه 1-0 آلمان؛ پیروزی خروس‌ها در حساس‌ترین دیدار مرحله گروهی

پایگاه خبری فوتبالی - فرانسه موفق شد در برابر آلمان به پیروزی شیرین و البته مهم دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:30 سه شنبه شب به وقت تهران، دو تیم فرانسه و آلمان از گروه F مسابقات یورو 2020 در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ به مصاف هم رفتند. این دیدار بین دو قهرمان جام جهانی پیشین برگزار و حساس‌ترین بازی مرحله گروهی محسوب می‌شد. 

این بازی با حواشی خاصی آغاز شد. در ابتدا شاهد حضور یک جیمی جامپ در زمین بودیم که با چتر و از بالا وارد ورزشگاه شد و بعد توسط نیروهای امنیتی به خارج از استادیوم هدایت شد. 

در نیمه اول آلمان بازی را در میانه میدان در دست گرفت و چند موقعیت نصف و نیمه نیز ایجاد کرد، اما راه به جایی نبرد. در دقیقه 20 خلاف جریان بازی این فرانسه بود که به گل اول دست پیدا کرد. پاس عالی پل پوگبا در منطقه کور مدافعین مانشافت به لوکاس هرناندز رسید و پاس عرضی این بازیکن در دهانه دروازه، با اشتباه متس هوملس به گل اول فرانسه تبدیل شد. پس از این گل شاگردان یواخیم لوو می‌توانستند در همان نیمه اول توسط گوندوغان به گل تساوی برسند، اما موفق نشدند تا نیمه اول با پیروزی 1-0 فرانسه به پایان برسد. 

در نیمه دوم فرانسه چشم به ضد حملات دوخته بود و البته دو بار نیز روی ضد حملات به گل رسید، اما هر دو گل توسط داور آفساید اعلام شد. فشار ژرمن‌ها برای رسیدن به گل تساوی نتیجه‌ای نداشت تا در پایان شاگردان دیدیه دشان به پیروزی 1-0 دست پیدا کنند. 

دیگر دیدار این گروه نیز بین دو تیم پرتغال و مجارستان برگزار شد که در نهایت پرتغال با حساب 3-0 به پیروزی رسید.

خلاصه دیدار آلمان - فرانسه

4416