اسکوچیچ مثل کوه پشت محرمی

اسکوچیچ مثل کوه پشت محرمی

پایگاه خبری فوتبالی-صادق محرمی مانند 3 بازی گذشته انتخاب اول اسکوچیچ برای حضور در جناح راست خط دفاعی تیم ملی بود و اسکوچیچ نشان داد که علاقه ویژه ای به او دارد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که با حضور سیامک نعمتی در اردوی تیم ملی بسیاری معتقد بودند شاید او بتواند در این قسمت از زمین فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را به دست بیاورد اما اسکوچیچ با میدان دادن به صادق محرمی نشان داد علاقه ویژه ای به سبک بازی این بازیکن دارد و تحت هر شرایطی او انتخاب اول سرمربی کروات تیم ملی خواهد بود و سیامک نعمتی حتی یک دقیقه هم نتوانست برای تیم ملی بازی کند.

بعد ازاینکه اسکوچیچ رامین رضاییان و وریا غفوری را از اردوی تیم ملی کنار گذاشت مشخص بود او روی بازیکن دیگری برای این پست حساب باز کرده است تا جناح راست تیم ملی را به او بسپارد و او کسی نبود جز صادق محرمی بازیکن تیم دینامو زاگرب کرواسی که پس از رهایی از مصدومیت به اردوی تیم ملی دعوت شد تا در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا به میدان برود. البته انتقادهایی از صادق محرمی وجود داشت اما اسکوچیچ محکم پشت او ایستاد تا نشان دهد اگر به بازیکنی اعتقاد داشته باشد، هیچ رقمه پشت او را خالی نمی کند.

محرمی که در این مسابقات با دوران اوج خود فاصله داشت که بسیاری معتقد هستند شاید این موضوع به دلیل مصدومیت طولانی مدتی بود که او پشت سر گذاشت، اما اسکوچیچ ترجیح داد باز هم به او میدان داده تا بازی به بازی هماهنگ تر شود، این مربی کروات حتی در بازی مقابل کامبوج هم صادق محرمی را در این قسمت از زمین به بازی فرستاد تا سیامک نعمتی که ذخیره او در این مسابقات بود هر 4 بازی را روی نیمکت دنبال کند. مدافع راست تیم ملی بعد از حضور در فوتبال کرواسی حالا جز مهره های ثابت تیم ملی بشمار می رود و به نظر می رسد از حلقه حمایتی اسکوچیچ هم برخوردار خواهد بود.

آنچه مشخص است به نظر می رسد دعوت از سیامک نعمتی فقط به این بهانه صورت گرفت تا تیم ملی در این پست بازیکن مطمئنی روی نیمکت داشته باشد تا در صورتی که محرمی با مشکلی مواجه شد او بتواند جایگزنش شود.

7655