عکس؛ گل به خودی متس هوملس در برابر فرانسه

عکس؛ گل به خودی متس هوملس در برابر فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - فرانسه با گل به خودی متس هوملس از تیم ملی آلمان پیش افتاده است. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم آلمان و فرانسه از گروه D رقابت‌های یورو 2020 در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم دیگر رفته‌اند. 

این بازی با حواشی خاصی آغاز شد. در ابتدا شاهد حضور یک جیمی جامپ در زمین بودیم که با چتر و از بالا وارد ورزشگاه شد و بعد توسط نیروهای امنیتی به خارج از استادیوم هدایت شد. 

بازی را آلمان‌ها بهتر آغاز کردند و میانه میدان را در اختیار گرفته بودند، اما خروس‌ها توانستند در دقیقه 20 به گل برسند. پاس عالی پوگبا در منطقه کور مدافعین مانشافت به لوکاس هرناندز رسید و پاس عرضی این بازیکن در دهانه دروازه، با اشتباه متس هوملس به گل اول فرانسه تبدیل شد. پس از این گل، آلمان نبض بازی را در نیمه اول در دست گرفت، اما نتوانست راه به جایی ببرد تا نیمه اول با گل به خودی متس هوملس 1-0 به سود خروس‌ها به پایان برسد. 

لوتار متئوس اسطوره فوتبال آلمان در این باره گفته بود که اگر ژرمن تا دقیقه 25 بتوانند در برابر فرانسه مقاومت کنند، شانس خوبی برای زدن گل در نیمه دوم و پیروزی خواهند داشت که این گونه نشد و حالا آلمان در نیمه دوم باید برای رسیدن به گل تساوی تلاش کند. 

4416