اطمینان عجیب وزیر ارتباطات از صعود تیم ملی به جام جهانی/ هنوز مرحله نهایی مانده آقای وزیر!

اطمینان عجیب وزیر ارتباطات از صعود تیم ملی به جام جهانی/ هنوز مرحله نهایی مانده آقای وزیر!

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ارتباطات واکنش عجیبی به برد تیم ملی مقابل عراق نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، محمدجواد آذری‌جهرمی که می‌توان او را فوتبالی‌ترین وزیر دولت حسن روحانی دانست، بعد از پیروزی 0-1 تیم ملی مقابل عراق، در توییتی این پیروزی را به تیم ملی تبریک گفته است و نکته قابل توجه توییت او، استفاده از عبارت سلام به دوحه بوده است.

اینطور که به نظر می‌رسد وزیر ارتباطات، حسابی به صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 خوشبین است که چنین توییتی زده(البته همه فوتبالدوستان ایرانی امیدوارند چنین اتفاقی رخ دهد و تیم ملی برای سومین بار متوالی یکی از تیمهای حاضر در جام جهانی باشد) چرا که تیم ملی تازه به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود کرده و باید با تیمهای برتر آسیا برای کسب یکی از سهمیه‌های این قاره در جام جهانی 2022 رقابت کند. اگر نخواهیم این توییت را گاف او بدانیم که شاید هم گاف داده باشد، اما تیم ملی هنوز راه درازی برای رسیدن به جام جهانی 2022 قطر دارد. آذری جهرمی که علاقه ویژه‌ای به پرسپولیس دارد می‌توانست بیشتر تحقیق کند و از روند صعود تیم ها به جام جهانی مطلع شود. 

بازیهای مرحله نهایی در دو گروه شش تیمی برگزار خواهد شد و در بازیهایی که به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود، دو تیم اول هر گروه به طور مستقیم راهی جام جهانی خواهد شد و تیمهای سوم هر گروه، برای رسیدن به جام جهانی، باید شانسشان را در مرحله پلی‌اف با یکی از نمایندگان قاره‌ها(اقیانوسیه یا آمریکای جنوبی) امتحان کنند.

1984