دی‌ یونگ: در اولین فصلم در بارسلونا نتوانستم انتظارات را برآورده کنم

دی‌ یونگ: در اولین فصلم در بارسلونا نتوانستم انتظارات را برآورده کنم

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا اعتراف کرد که در اولین فصل حضورش در این باشگاه، کاملا یک بازیکن معمولی بوده و حالا می‌خواهد در فصل آینده درخشش بیشتری داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان سال 2019 و پس از کش و قوس‌های فراوان، سران بارسلونا با مبلغ 75 میلیون یورو فرنکی دی یونگ را از آژاکس به خدمت گرفتند. به هر حال این ستاره هلندی نتوانست انتظارات در اولین فصلش بر آورده کند و برای اولین بار در دوازده سال اخیر، دست بلوگرانا از جام کوتاه ماند. 

به نقل از سایت گل، دی یونگ که در حال حاضر در اردوی تیم ملی هلند حضور دارد به فوتبال اینترنشنال هلند گفت: "اولین فصل حضورم در بارسا بد نبود. دقایق زیادی را بازی کردم، اما به نظر خودم بازیکن معمولی بودم. در این فصل توانستم خودم را بهتر نشان دهم و در بازی‌های مهم نقش داشتم، گرچه هنوز فکر می‌کنم می‌توانم بیشتر از این‌ها نیز پیشرفت کنم. امیدوارم که بتوانیم در آینده‌ای نزدیک، دی یونگ بهتری را ببینیم."

فرنکی دی یونگ فصل گذشته در بارسلونا زیر نظر کومان در پنجاه و یک بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفت و موفق به ثبت آمار هفت گل و هشت پاس گل شد. او همچنین همراه با این تیم به قهرمانی کوپا دل ری رسید. 

4416