هافبک آلمان: قرار بود کریستیانو رونالدو نوین باشم

هافبک آلمان: قرار بود کریستیانو رونالدو نوین باشم

پایگاه خبری فوتبالی - کای هاورتز هافبک تیم ملی آلمان و باشگاه چلسی تائید کرد که در ابتدای شروع دوران فوتبالی‌اش در چلسی، تحت فشار جدید هواداران قرار گرفته بود و طرفداران او را کریستیانو رونالدو جدید صدا می‌زدند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان چلسی با مبلغ 70 میلیون یورو کای هاورتز را از بایر لورکوزن به خدمت گرفت. این هافبک بیست و دو ساله در ابتدا با سختی‌ و دشواری‌های زیادی در لندن روبرو شد، اما در ادامه توانست جایگاه خود را در ترکیب اصلی زیر نظر توخل تثبیت کند. کای هاورتز همچنین زننده تک گل چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی بود. 

به نقل از سایت گل، کای هاورتز در حال حاضر در اردو تیم ملی آلمان حضور دارد و امشب در دیداری حساس پذیرای فرانسه خواهند بود. او در گفت و گویی کوتاه با Suddeutsche Zeitung گفت: "مردم از شما انتظار دارند که کریستیانو رونالدو جدید باشید. اما این اتفاق سریع رخ نخواهد داد. همه چیز در انگلیس جدید بود و اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که در ابتدای حضورم در چلسی، بهترین فوتبالم را ارائه نمی‌دادم. در بایر لورکوزن فشار کاملا متفاوتی روی من بود. به هر حال خوشحالم که با گل من برابر منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان، فصل برای چلسی این گونه به پایان رسید."

4416