سرپرست آلومینیوم: با همه بازیکنانمان تمدید می‌کنیم

سرپرست آلومینیوم: با همه بازیکنانمان تمدید می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم آلومینیوم گفت: با همه بازیکنان تمدید می‌کنیم و در روزهای آتی کمیته ای تشکیل می‌شود تا مذاکره با بازیکنان ادامه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا امیدوار در حاشیه اردوی آلومینیوم در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از تعطیلی لیگ کادرفنی برنامه ریزی کرد و چند دیدار دوستانه را تدارک دیدیم. یک بازی در اراک و یک بازی در تهران را پشت سر گذاشتیم و امروز روز آخر تمرین و اردوی‌مان است و فردا به اصفهان می‌رویم تا یک دیدار هم مقابل سپاهان برگزار کنیم و بعد از آن به اراک برمی‌گردیم.
او درباره مشکلات ورزشگاه اراک گفت: ما تلاش‌های خودمان را کردیم و مسئولان در تلاش هستند تا مشکلات به زودی حل شوند تا ان‌شاءالله اراک میزبان خوبی در بازی‌های آینده باشد.

سرپرست تیم آلومینیوم درباره وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه گفت: مدیرعامل ما در روزهای گذشته جلسه داشتند و مذاکره کردند و طبق نظر سرمربی تیم با همه نفرات تمدید می کنیم و در پست‌هایی که بازیکن نیاز داریم، بازیکن جذب می کنیم. با همه بازیکنان تمدید می‌کنیم و در روزهای آتی کمیته تشکیل می‌شود که مذاکره با بازیکنان ادامه پیدا کند.

او درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: سازمان لیگ ظاهرا می‌خواهد جمعیتی بین 100 تا 200 نفر را وارد ورزشگاه کنند. بعد از 18 سال تلاش ما به لیگ برتر آمدیم و متاسفانه مردم اراک امسال نتوانستند در ورزشگاه‌ حاضر شوند. به هر حال همه کشورها درگیر این مساله هستند. البته حضور این هواداران هم منوط به باشگاه‌ها است.

6641