ترکیب تیم ملی با حضور 5 بازیکن همیشگی

ترکیب تیم ملی با حضور 5 بازیکن همیشگی

پایگاه خبری فوتبالی- فهرست تیم ملی برای بازی با عراق نشان می‌دهد که دراگان اسکوچیچ به برخی نفرات تیمش، تحت هر شرایطی بازی می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، بازی با عراق، حساس ترین آزمون تیم ملی در بحرین خواهد بود و به همین دلیل، اسکوچیچ سعی کرده است بهترین ترکیب را برای تقابل مقابل این تیم به زمین بفرستد.

در خط دفاع، صادق محرمی به مانند سه بازی قبلی، انتخاب اول اسکوچیچ برای بازی در سمت راست خط دفاع است. در قلب خط دفاع هم شجاع خلیل‌زاده به مانند 6 بازی قبلی تیم ملی با اسکوچیچ، یکی از مردان ثابت تیم او بوده است.

در خط میانی، احمد نوراللهی هافبک دفاعی مورد علاقه اسکوچیچ محسوب می‌شود و حالا که حاج‌صفی به دفاع چپ رفته تا از ابتدا در این پست بازی کند، عزت‌اللهی زوج نوراللهی در میانه میدان شده است.

علی قلی‌زاده هم مانند چهار بازی گذشته در ترکیب ثابت تیم ملی قرار گرفته  تا اسکوچیچ نشان دهد علاقه ویژه ای به بازیکنی دارد که از نانت فرانسه به عنوان مشتری او نام برده می‌شود.

مهدی طارمی هم دیگر مهره ثابت تیم اسکوچیچ در بحرین بوده و سرمربی تیم ملی در بازی امشب از او و آزمون به عنوان دو مهاجم تیمش استفاده کرده و امیدوار است که آنها شب خوبی را مقابل عراق پشت سر بگذارند.

7655