ضرر مالی شدیدی که ترامپ به رونالدو وارد کرد

ضرر مالی شدیدی که ترامپ به رونالدو وارد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو دوست ندارد که در سرمایه گذاری هایش ضرر کند. 

به گزاری فوتبالی، ستاره پرتغالی و ثروتمند یوونتوس در حوزه های مختلفی سرمایه گذاری کرده است که یکی از آنها حوزه املاک است. ستاره یوونتوس اخیرا گران ترین آپارتمان شهر لیسبون را با هفت میلیون یورو هزینه خریده است اما گفته می شود که ساخت غیرمجاز یک آلاچیق شیشه ای در پشت بام خانه برایش دردسر ساز شده است و شاید با جریمه ای سنگین از جانب شهرداری لیسبون مواجه شود. 

اما ستاره پرتغالی با خبر ناگوار دیگری هم در زمینه سرمایه گذاری املاک مواجه شده است. در حقیقت رونالدو در سال 2015 یکی از آپارتمان های برج ترامپ در نیویورک را خرید که در آن زمان برای خرید این ملک 15 میلیون دلار هزینه کرد.  در آن زمان دونالد ترامپ هنوز رئیس جمهور آمریکا نشده بود اما در سالهای اخیر و با توجه به افزایش نفرت عمومی نسبت ترامپ در میان مردم ارزش این آپارتمان به شدت کاهش پیدا کرده است.

در حقیقت نیویورک پست گزارش داده است که رونالدو در سال 2019 این آپارتمان را با قیمت 9 میلیون دلار برای فروش گذاشت اما با توجه به این که این خانه هنوز مشتری پیدا نکرده، ستاره پرتغالی مجبور شده که مبلغ درخواستی خود را کاهش بدهد.  در واقع در حال حاضر قیمت این خانه به 7.75 میلیون دلار رسیده است و به همین خاطر به نظر می رسد که این سرمایه گذاری برای رونالدو فاجعه بار بوده است.

البته بعید است که برای ستاره ای نظیر رونالدو این ضرر مالی چندان هم دردناک باشد اما در هر صورت دوره ریاست جمهوری ترامپ به نظر می رسد که ضرر مالی شدیدی را به ستاره پرتغالی وارد کرده است.

4125