مقصد احتمالی بازیکن ژاپنی رئال مادرید مشخص شد

مقصد احتمالی بازیکن ژاپنی رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - تاکفوسا کوبو پدیده ژاپنی رئال مادرید در فصل 20-2019 در حضور قرضی خود در مایورکا عملکرد خوبی داشت و حالا با بازگشت این تیم به لالیگا به نظر می رسد که تصمیم گرفته است که راهی همین تیم شود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 20 ساله ژاپنی در پیراهن مایورکا بیش از 2000 دقیقه داشت که چهار گل زد و پنج پاس گل داد و در میانه زمین زوج بسیار خوبی را با چوچو هرناندز کلمبیایی تشکیل داد و هر دو درون و بیرون زمین رابطه خیلی خوبی داشتند.

سقوط مایورکا به لیگ دسته دو باعث شد تا ماندن کوبو در این تیم غیرممکن باشد و رئال مادرید تصمیم گرفت که در فصل گذشته این بازیکن را به ویارئال قرض بدهد هر چند که بازیکن ژاپنی در زمستان راهی ختافه شد و به بقای تیم آبی پوش در لالیگا کمک کرد.

حالا و با بازگشت مایورکا به لالیگا، هیچ بعید نیست که کوبو به این تیم ملحق شود چرا که شناخت خوبی از شهر و تیم دارد و مشکلی برای هماهنگ شدن ندارد. البته مایورکا تنها گزینه کوبو نیست چرا که اسپانیول و بتیس نیز با این بازیکن تماس گرفته اند.

کوبو فعلا روی حضور در تیم زیر 23 سال ژاپن در مسابقات المپیک تمرکز دارد چرا که امیدوار است که بتواند با تیم ملی کشورش مدال کسب کند و تاریخ سازی کند. درخشش کوبو در این مسابقات می تواند مشتریان زیادی را به سمتش سرازیر کند.

4125