گزارش روز؛ ۵ دلیل برای آن‌که مشاهده آلمان-فرانسه را از دست ندهید!

گزارش روز؛ ۵ دلیل برای آن‌که مشاهده آلمان-فرانسه را از دست ندهید!

پایگاه خبری فوتبالی – امشب یکی از مهم‌ترین دیدارهای یورو ۲۰۲۰ برگزار می‌شود. دیدار آلمان مقابل فرانسه.

به گزارش فوتبالی، رسانه مارکا در گزارشی کوتاه ۵ دلیل آورده که به استناد به آن نباید مشاهده بازی آلمان فرانسه را از دست داد.

بازگشت بنزما
مهاجم با سابقه رئالی‌ها پس از جام جهانی ۲۰۱۴ برای اولین بار پیراهن تیم ملی فرانسه را بر تن خواهد کرد و مشاهده دوباره او با پیراهن تیم فرانسه یک اتفاق جذاب است.

دوستان قدیمی، رقبای امروزی
بازیکنان زیادی در ترکیب ۲ تیم هستند که در باشگاه‌های خود رقیبند اما حالا هم تیمی هستند. رودیگر، هاورتز و ورنر از تیم چلسی در آلمان هستند و کورت زوما و کانته در فرانسه. بنزما و واران از رئال در فرانسه هستند و کروس در آلمان. در مجموع ۱۲ بازیکن در باشگاه‌های‌شان هم‌تیمی هستند و حالا مقابل هم بازی می‌کنند.

شانس توپ طلای کانته
پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان و نمایش‌های خوب کانته که باعث شد شانس کسب توپ طلا برای او زیاد شود همه در انتظار این هستند عملکرد او را پس از لیگ قهرمانان ببینند. او در ۵ سال گذشته تمام افتخارات را کسب کرده. از قهرمانی انگلیس تا جام جهانی.

بازگشت هواداران به آلیانز آره‌نا
از زمان شیوع کرونا هیچ‌وقت هواداران در ورزشگاه خانگی بایرن حضور پیدا نکردند اما امشب ۱۴۵۰۰ نفر می‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

دستکم گرفته شدن آلمان
همان طور که نویر هم در مصاحبه خود اعلام کرد، بسیاری آلمان را تیمی از پیش باخته مقابل فرانسه می‌دانند. امسال آلمان و فرانسه و پرتغال در گروه مرگ حضور دارند و بسیاری از فوتبال‌دوستان اعتقاد دارند آلمان شانس سوم صعود از گروه است. به همین دلیل مشاهده عملکرد آلمان در این بازی اهمیت زیادی دارد.

1101