تغییرات مهم عربستان در برابر ازبکستان

تغییرات مهم عربستان در برابر ازبکستان

پایگاه خبری فوتبالی- هروه رنارد سرمربی تیم ملی عربستان برای دیدار حساس امروز مقابل ازبکستان، چند تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در دور پایانی از مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی عربستان برای حفظ صدرنشینی و صعود قاطعانه به دور بعدی این مسابقات، به مصاف ازبکستانی خواهد رفت که در پی صدرنشینی و یا قرار گرفتن در میان تیم های برتر دوم است.
نتیجه این بازی نیز برای ایران حائز اهمیت است. در صورت پیروزی سعودی ها، حذف ازبکستان قطعی خواهد بود شاگردان اسکوچیچ با یک تساوی نیز راهی مرحله اصلی و مقدماتی جام جهانی خواهند شد.
اما منابع نزدیک به روزنامه الریاضیة اعلام کردند که عربستان در این بازی با چند تغییر مهم پای به زمین مسابقه می گذارد. هروه رنارد سرمربی فرانسوی عربستان در این بازی از عبدالرحمن غریب را در پست وینگر چپ به جای سالم الدوسری در ترکیب اصلی قرار می دهد که به دلیل دریافت کارت زرد در بازی گذشته، از این بازی محروم شده است.
علاوه بر این، علی الحسن به جای عبدالله المالکی به میدان می رود که او نیز در این بازی غایب خواهد بود. عبدالله مادو مدافع النصر به همراه حسن تمبکتی مدافعان اصلی سعودی ها به ترکیب اصلی بازخواهند گشت تا در دیدار عربستان مقابل ازبکستان که در استادیوم مرسول پارک، ورزشگاه خانگی النصر برگزار می شود، شرکت کنند.
روز گذشته، عربستان تمرین خود را در ورزشگاه شاهزاده فیصل بن فهد ریاض، زیر نظر رنارد به پایان رساند و به نظر می رسد این تیم امروز با ترکیب محمد العویس در درون دروازه، سلطان الغنام، عبدالله مادو، یاسر الشهرانی و حسن تمبکتی در خط دفاعی، عبدالله عطیف، سلمان الفرج، علی الحسن، فهد المولد و عبدالرحمن غریب در خط میانی به میدان می روند ضمن اینکه صالح الشهری تک مهاجم عربستانی ها در خط حمله خواهد بود.

6641