رقابت پرسپولیس و سپاهان بر سر جذب اسدی

رقابت پرسپولیس و سپاهان بر سر جذب اسدی

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به نزدیک شدن به  فصل نقل و انتقالات تابستانی، برخی تیمهای لیگ برتری از الان به دنبال جذب نفرات مورد نظرشان برای فصل آینده هستند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که این روزها بیش از سایرین در کانون توجه قرار گرفته است، رضا اسدی هافبک تیم سن پولتن اتریش و بازیکن سابق تراکتور است که پس از فسخ قرارداد با تیم اتریشی در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار دارد.

این هافبک ۲۵ ساله که سابقه بازی در نفت تهران و سایپا را در کارنامه دارد و قبل از حضور در تراکتور در فهرست تیم ملی نیز قرار گرفته بود، از شرایطش در فوتبال اتریش راضی نبوده و به همین دلیل با این تیم قطع همکاری کرد. 

پس از اینکه سقوط سن‌پولتن به دسته پایین‌تر فوتبال اتریش قطعی شد، رضا اسدی به دلیل فراهم نبودن شرایط همکاری‌اش با مسؤولان این باشگاه گفت‌وگو کرد و برای فسخ قراردادش به توافق نهایی رسید تا سال آینده برای تیم دیگری به میدان برود.

در حال حاضر این بازیکن مورد توجه پرسپولیس و سپاهان قرار گرفته است و گفته می شود رقابت نزدیکی بین این دو باشگاه برای جذب اسدی وجود دارد تا بتوانند این بازیکن را در فصل آینده به خدمت بگیرند.

باید منتظر ماند و دید بالاخره اسدی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به کدامیک از پیشنهادهایش پاسخ مثبت خواهد داد.

7655