ادعای بامزه یک هوادار از روی سونوگرافی: فرزندم تاتنهامی خواهد شد!

ادعای بامزه یک هوادار از روی سونوگرافی: فرزندم تاتنهامی خواهد شد!

پایگاه خبری فوتبالی – یک هوادار پر و پا قرص تاتنهام با استناد به یک عکس سونوگرافی ادعا کرده فرزندش طرفدار تاتنهام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، جردن هال ۲۳ ساله و همسر ۲۴ ساله‌اش شانون پیکین هفته گذشته برای پیگیری فرزند تازه در راه‌شان به سونوگرافی رفتند تا از سلامتش اطمینان حاصل کنند اما چشم‌شان به اتفاقی جالب برخورد که البته جردن اعتقاد دارد اتفاقی نیست.

در تصویر سونوگرافی از فرزند متولد نشده این خانواده در شکم مادر، قسمتی از بدن او دقیقا شبیه به لوگوی تیم تاتنهام شده و به همین دلیل هم جردن اعتقاد دارد فرزندش هم مانند خود او طرفدار پر و پاقرص سفیدپوشان شمال لندن خواهد بود.

جردن، پدر خانواده در این رابطه گفته: از زمانی که همسرم باردار شد به او می‌گفتم که فرندزان قرار است یک هوادار تاتنهام شود و این مسئله هم با این عکس ثابت شد. تصویر سونوگرافی را به مادرم و چند نفر دیگر نشان دادیم و آن‌ها هم یک اردک را مشاهده کردند اما هرچه بیشتر دقت کردم دیدم اردک نیست و نماد تاتنهام است. قطعا بال درآوردم!

جردن که در یک سوپر مارکت کار می‌کند از ۷ سالگی طرفدار تاتنهام است طیق اعلام خودش مادر و دیگر اعضای خانواده‌اش هم طرفدار تاتنهام هستند.

1101