انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون ناشنوایان با افغانستان، مالزی و قرقیزستان

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون ناشنوایان با افغانستان، مالزی و قرقیزستان

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون ورزش های ناشنوایان ایران با مسوولان ورزش‌های ناشنوایان کشورهای افغانستان، قرقیزستان و مالزی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان؛ در حاشیه مسابقات فوتبال انتخابی المپیک تابستانی ۲۰۲۲ ناشنوایان در جزیره کیش، مهران تیشه گران، رییس فدراسیون در نشست‌های جداگانه با مسوولان ورزش‌های ناشنوایان کشورهای قرقیزستان، افغانستان و مالزی برای ارتقاء سطح کیفی و آموزشی علمی مربیان و تبادل عملی تجربیات با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تورنمنت‌های ورزشی دو جانبه با شرایط مساوی از نظر تقبل هزینه‌ها، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

همکاری و تعامل در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی و مراودات مختلف در خصوص امور داوری، مربیگری و مدیریت بر ورزش‌های ناشنوایان از جمله مفاد مهم این تفاهم نامه‌هاست.

براساس این تفاهم نامه پیرامون برگزاری اردوی مشترک و بازی های دوستانه بین تیم‌های ملی کشورها نیز بحث و تبادل نظر به عمل آمده است.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان در جزیره کیش قهرمان و به همراه تیم‌های عراق، کره جنوبی و ازبکستان جواز حضور در المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان در برزیل را به دست آورد.

7474