پیش‌بازی آلمان - فرانسه؛ تنور جام گرم می‌شود

پیش‌بازی آلمان - فرانسه؛ تنور جام گرم می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – امشب یک دیدار بسیار مهم در چهارچوب رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ برگزار می‌شود. آلمان برابر فرانسه. دیدار قهرمان‌های ۲ دوره اخیر جام جهانی.

به گزارش فوتبالی، تنور جام امشب گرم می‌شود. بازی‌های یورو تا اینجای کار شاهکار نبوده و همه در انتظار دیدارهای گروه آخر و مصاف بزرگان هستند.

فرانسه رشک برانگیز دشان مدعی اصلی جام است. آن‌ها آن قدر بازیکن با استعداد دارند که سرمربی‌شان هیچ غمی بابت ترکیب اصلی حس نکند. کریم بنزما به تیم ملی برگشته و با توجه به حضور امباپه و گریزمان خط حمله این تیم آمادگی خوبی دارد. کانته در میانه میدان نامزد اصلی کسب توپ طلاست و در خط دفاعی کورت زومای آماده و هم‌تیمی‌هایش چالش سخت «عبور از خط دفاعی فرانسه» را پی‌ریزی کرده‌اند. همه این نکات نوید تیمی آماده می‌دهد اما حریف آن‌ها امشب آلمان است که در بیشتر تورنمنت‌ها مدعی است و کسی نمی‌تواند آن‌ها را هیچ زمانی تیمی متوسط بداند.

یواخیم لو در حال گذراندن آخرین تورنمنت خود با آلمان است. این سرمربی با سابقه پس از یورو از آلمان جدا می‌شود و می‌خواهد با خاطره‌ای خوش این اتفاق بیفتد. آلمانی‌ها قبل از جام اندکی ضعف روحیه نشان دادند و در یک بازی از اسپانیا ۶ گل دریافت کردند اما آن‌قدر روی روال منظمی حرکت می‌کنند که اگر فردای آن بازی هم می‌خواستند به میدان بروند احتمال بردشان خیلی بیشتر از باخت بود. پیش‌‌بینی عملکرد آن‌ها مقابل فرانسه سخت است اما می‌توان گفت بازی پایاپای خواهد بود.

***
فرانسه در ۱۰ بازی مرحله مقدماتی ۸ برد کسب کرد، یک تساوی و یک شکست.
آلمان در ۱۰ بازی مقدماتی ۹ برد و یک باخت کسب کرده.
این دو تیم در اولین دوره لیگ ملت‌ها با هم هم‌گروهی بودند. بازی‌ این دو در آلمان ۰-۰ شد و در فرانسه، خروس‌ها با نتیجه ۲-۱ برنده شدند.
آخرین برد آلمان مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ رقم زده شد. آلمان در آن دیدار با گل هوملز برنده شد.

***
ترکیب احتمالی آلمان از نگاه بیلد: نویر – هوملز – گینتر – رودیگر – کیمیش – گوسنس – کروس – گوندوغان – مولر – گنبری – هاورتز
ترکیب احتمالی فرانسه از نگاه بیلد: لوریس – واران – کیمپمبه – هرناندز – پاوارد – ربیو – پوگبا – کانته – گریزمان – امباپه – بنزما

1101