ادای احترام جالب به اسطوره آرژانتین در کوپا آمریکا؛ وقتی مارادونا زنده شد!

ادای احترام جالب به اسطوره آرژانتین در کوپا آمریکا؛ وقتی مارادونا زنده شد!

پایگاه خبری فوتبالی – مسئلوین برگزاری کوپا امریکای ۲۰۲۱ حرکت جالبی در راستای ادامه احترام به مارادونا انجام دادند.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز اولین بازی تیم ملی آرژانتین در چهارچوب رقابت‌های کوپا آمریکا برگزار شد. این بازی، اولین مسابقه آرژانتین در چهارچوب یک تورنومنت مهم پس از درگذشت مارادونا در ماه نوامبر بود. به همین دلیل هم مسئولین تصمیم به ادای احترام نسبت به مارادونا گرفتند.

زمانی که آرژانتینی‌ها برای گرم کردن به زمین مسابقه رفتند آهنگ مشهور Live is Life پخش شد. دیگو مارادونا سال‌ها پیش هنگام کردم کردن با پخش این آهنگ مواجه شد و فیلم گرم کردن موزون مارادونا به همراه این آهنگ به شدت در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفت. پس از مرگ مارادونا هم این فیلم بارها بازنشر شد و همه آهنگ مذکور که به خوبی خود مشهور بود را بیشتر شناختند. پس از پخش آهنگ هم صحنه‌های مربوط به آن گرم کردن پخش شد و فیزیک مارادونا هم به صورت ۳ بعدی در ورزشگاه قابل مشاهده بود. اتفاقی بسیار جالب که با استقبال هواداران فوتبال آرژانتین مواجه شد.

کنفدراسیون فوتبال آمریکی جنوبی در بیانیه ای در این رابطه گفته: گل‌ها و دریبل‌ها ماردونا همیشه در خاطر ما باقی می‌ماند و یک میراث برای آمریکای جنوبی است. او به طرزی خستگی‌ناپذیر بازی می‌کرد و هیچ‌وقت از رویاهای بزرگ خسته نمی‌شد.

1101