اشمایکل: همسر اریکسن تصور می‌کرد او مرده است

اشمایکل: همسر اریکسن تصور می‌کرد او مرده است

پایگاه خبری فوتبالی - پیتر اشمایکل درباره صحنه دلخراش اتفاق افتاده برای اریکسن به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، پیتر اشمایکل، دروازه‌بان افسانه‌ای سابق ‌تیم ملی دانمارک که این روزها فرزندش وظیفه حفاظت از قفس توری تیم ملی دانمارک را برعهده دارد پیشتر به شدت از رفتار یوفا بابت ادامه برگزاری دیدار دانمارک مقابل فنلاند انتقاد کرده بود. او حالا بازهم با انتقاد از رفتار یوفا درباره آن صحنه صحبت کرده است.

اشمایکل در گفت و گو با بی بی سی گفته: باید این مسئله را بگویم که راه حل یوفا (که دانمارک ساعاتی بعد بازی کند یا ادامه بازی فردا باشد) بسیار مسخره بود. یک اتفاق بسیار دردناک رخ داد و یوفا به بازیکنان یک حق انتخاب داد که یا ۵۵ دقیقه باقی مانده را بازی کنند یا ساعت ۱۲ روز بعد ادامه بازی را انجام دهند. منظورم این است که این چه انتخابی است؟ باید هتل برگردید و نمی‌توانید بخوابید زیرا ممکن است اتفاقات روی خواب شما تاثیر بد بگذارد و بعد برگردید. این یک حق انتخاب نبود، یک تصمیم مسخره از سوی یوفا بود.

اشمایکل در ادامه افزود: شما می‌توانستید احساس همسر اریکسن را از واکنش پسرم متوجه شوید که به سرعت سراغ او رفت. شب گذشته با او (کسپر اشمایکل) صحبت کردم و او گفت به سمت همسر اریکسن رفته تا به او اعلام کند کریستین نفس می‌کشد زیرا همسر اریکسن تصور می‌کرد او مرده است. او چیزی خارج از حد معمول بیان نکرده.

1101