کامنت آگوئرو در لایو مسی: روز همه بخیر به جز کسانی که توهین می‌کنند!

کامنت آگوئرو در لایو مسی: روز همه بخیر به جز کسانی که توهین می‌کنند!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در اولین بازی خود در رقابت های کوپا آمریکا 2021 به مصاف تیم ملی شیلی رفت و در این بازی هم نتیجه ای مشابه با بازی هفته پیش این دو تیم در رقابت های مقدماتی جام جهانی به دست آمد.

به گزارش فوتبالی، اما پیش از آغاز این بازی و زمانی که لیونل مسی به طور لایو، کنفرانس خبری خود را برگزار می کرد، سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی او در تیم ملی آرژانتین که به باشگاه بارسلونا هم پیوسته است، در لایو لیونل مسی شوخی کرد. او در این لایو خبری یک کامنت گذاشت و نوشت:"سلام و روز بخیر به همه کسانی که اینجا هستند بجز افرادی که فحش می‌دهند." بدین ترتیب او با این شوخی خود به نوعی به کسانی که تیم ملی آرژانتین را به شدت مورد انتقاد قرار می دهند و به بازیکنی مثل مسی یا خود آگوئرو فحاشی می کنند، طعنه زد.

باید دید که عملکرد آرژانتین به طور کلی در این دوره از رقابت های کوپا آمه ریکا به چه شکل خواهد بود چرا که این تورنومنت برای آن ها در مسیر تبدیل شدن به یک کابوس است. آن ها دو فینال قبلی خود را در دو سال پشت سر هم مقابل شیلی باخته بودند و اکنون هم در اولین بازی خود در کوپا آمریکا 2021 از پس شیلی بر نیامدند و متوقف شدند.

1470