اعلام ترکیب آرژانتین و شیلی؛ گام اول مسی در کوپا آمریکا 2021

اعلام ترکیب آرژانتین و شیلی؛ گام اول مسی در کوپا آمریکا 2021

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین و شیلی در کوپا آمریکا به مصاف هم خواهند رفت و این اولین بازی تیم ملی آرژانتین در این تورنمنت است و لیونل مسی به همراه یارانش اولین گام خود را بر می دارند.

به گزارش فوتبالی، مسی که در سال های 2015 و 2016 دو بار پشت سر هم نایب قهرمان رقابت های کوپا آمه ریکا به همراه تیم ملی آرژانتین شده بود و هر دو فینال را هم در مقابل تیم ملی شیلی واگذار کرده بود، اکنون به دنبال انتقام گیری از شیلی و پیروزی مقابل این تیم است. این اولین گام مسی است و به دنبال این است تا آن را محکم بردارد چرا که شب گذشته تیم ملی برزیل که مدعی اصلی قهرمانی و میزبان رقابت هاست گام اول خود را بسیار محکم و مقتدرانه برداشت و با نتیجه سه بر صفر حریف خود ونزوئلا را شکست داد.

سرمربی آرژانتین در این بازی کوچک ترین ریسکی نکرده و از تمام مهره های خود سعی کرده که استفاده کند چرا که اولین بازی در هر تورنمنت بسیار مهم است و جایی برای ریسک کردن وجود ندارد.

ترکیب تیم ملی آرژانتین بدین شرح است: مارتینز، مونتیل، کوارتا، نیکولاس اوتامندی، تاگلیافیکو، پاردس، رودریگو دی پائول، لوسلسو، لیونل مسی، لوتارو مارتینز، گونزالز.

ترکیب شیلی هم بدین صورت است: کلودیو براوو، منا، ماریپان، ایسلا، آرتورو ویدال، منسز، ادواردو وارگاس، پولگار، گری مدل، آرانگوئیز، پالاسیوس.

1470