تقابل مسی و رونالدو در جام خوان گمپر؟

تقابل مسی و رونالدو در جام خوان گمپر؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا قصد دارد برای تورنمنت دوستانه ای که در تابستان ها و پیش از آغاز فصل برگزار می‌کند، از باشگاه یوونتوس دعوت به عمل آورد تا بدین ترتیب شاهد تقابل مسی و کریستیانو رونالدو در یک بازی دوستانه پیش فصل باشیم.

به گزارش فوتبالی، جام خوان گمپر جامی است که باشگاه بارسلونا هر تابستان با دعوت یک تیم دیگر، آن را برگزار می کند و این تورنومنت که به حالت تک بازی برگزار می شود، یک جام دوستانه است. رئال مادرید هم جامی مشابه با این جام برگزار می کند که نام آن جام سانتیاگو برنابئو است.

اکنون رادیو کاتالونیا ادعا کرده است که بارسلونا برای تابستان پیش رو تصمیم دارد که در ماه اوت میلادی از باشگاه یوونتوس دعوت به عمل آورد تا در جام خوان گمپر شرکت کند و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد و یوونتوس دعوت باشگاه بارسلونا را بپذیرد، شاهد تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در این تورنومنت دوستانه خواهیم بود.

البته این در صورتی اتفاق می افتد که هم مسی و هم رونالدو در بارسلونا و یوونتوس بمانند چرا که مسی هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است و آینده کریستیانو رونالدو هم مشخص نیست و باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

1470