پرسپولیس مقابل پیکان هم برنده نشد

پرسپولیس مقابل پیکان هم برنده نشد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی دوستانه اش در تعطیلات لیگ برتر مقابل پیکان متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، تیم های پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

* حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، محمد شریفی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، محمدمهدی مهدیخانی، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر بازیکنانی بودند که با نظر یحیی گل‌محمدی در ترکیب اصلی سرخ پوشان قرار گرفتند.

*همچنین مهدی تارتار هم برای این بازی از ترکیب معراج اسماعیلی، نادر محمدی، سامان فلاح، آرمان قاسمی، محمد ستاری، امیرحسین جدی، اسماعیل بابایی، محمدخدابنده لو، حسین پورامینی، محمد امین درویشی و امیر روستایی استفاده کرد.

* تیم پیکان با ترکیبی متفاوت از دیدار روز گذشته خدا مقابل تراکتور در این بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس قرار گرفت.

* علی پروین و حسین کلانی، دو پیشکسوت و اسطوره باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه کاظمی در کنار سید مجید صدری، محمد علیپور، جعفر سمیعی، ابراهیم شکوری و کاوه علی‌اسماعیلی به تماشای بازی نشستند.

* پروین در جریان این حضور، گپی هم با شاگردان سابق خود داشت که هدایت تیم پرسپولیس  را برعهده دارند و همچنین مهدی تارتار و علی اصغر مدیر روستا داشت.

* پیشکسوتان پرسپولیس همچنین با بازیکنان این تیم خوش و بش کردند‌.

* وی به اتفاق کلانی درباره مسائل روز پرسپولیس با صدری، سمیعی و شکوری گفت‌وگو داشتند و به خاطره‌بازی پرداختند.

* پیش از شروع مسابقه کادرفنی و سرپرستان دو تیم با هم خوش و بش کردند.

* نیمه اول با تساوی یک بر یک به اتمام رسید که عیسی آل کثیر(۴۰- پنالتی) برای پرسپولیس و حسین پورامینی برای خودروسازان گلزنی کردند.

*پرسپولیس در این بازی نفرات ملی پوش خود را به همراه رادوشوویچ، مغانلو و علی شجاعی در اختیار نداشت.

* سرخ پوشان با این تساوی در دومین بازی دوستانه شان در تعطیلات لیگ برتر هم به تساوی رضایت دادند. این این پیش از این مقابل صنعت نفت آبادان با تساوی 2 بر 2 متوقف شده بود.

*شاگردان یحیی گل محمدی تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل ضعیف تر نسبت به سپاهان در رتبه دوم جدول قرار دارند و پیکان هم بدون احتساب رای دیدار جنجالی اش با سایپا توسط کمیته استیناف با ۳۰ امتیاز هشتم است‌.

6641