لیندلوف: پدرم هنگام به دنیا آمدن من می‌خواست ضربات پنالتی ببیند!

لیندلوف: پدرم هنگام به دنیا آمدن من می‌خواست ضربات پنالتی ببیند!

پایگاه خبری فوتبالی – لیندلوف خاطره جالبی از روز به دنیا آمدنش تعریف کرده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد سرنوشت لیندلوف از همان لحظه اول به دنبال آمدن با فوتبال گره خورده. او در حین برگزاری جام جهانی ۹۴ به دنیا آمده. رقابت‌هایی که پدرش به شدت پیگیر دیدن آن بوده.تاریخ تولد لیندلوف با تاریخ برگزاری فینال جام جهانی یکی است و پدر او هم به شدت مشتاق دیدن فوتبال. به همین دلیل هم این بازیکن سوئدی خاطره جالبی از به دنیا آمدنش تعریف می کند.

این بازیکن سوئدی در گفت و گو با The Players' Tribune گفته: زمانی که من به دنیا آمدم پدرم غرق در شادی بابت دیدن فوتبال بوده. وقتی به دنیا آمدم پدرم گفته خب... حالا کجا می‌توانم تلویزیون پیدا کنم و فوتبال ببینم؟ مادرم در جواب جوری به او نگاه کرده که پدرم بفهمد یعنی واقعا حالا وقت این حرف‌ها است؟ پدرم هم در جواب گفته می دانم... می‌دانم اما حالا قرار است ضربات پنالتی زده شود!

لیندلوف ۲۱ سال بعد توانست در یک فینال به همراه سوئدی‌ها حضور پیدا کند و قهرمان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شود. او در ضربات پنالتی گل زد. امسال هم در فینال لیگ اروپا از روی نقطه پنالتی گل زد و به نظر می‌رسد در ضربات پنالتی (که پدرش هم روز تولد او به دشت پیگیر دیدنش بوده) تخصص دارد.

لیندلوف امشب با لباس تیم ملی سوئد مقابل اسپانیا قرار می‌گیرد.

1101