هواداران میلان: کیائر را کاپیتان کنید

هواداران میلان: کیائر را کاپیتان کنید

پایگاه خبری فوتبالی – هواداران میلان با فراگیر کردن یک هشتگ از مسئولین باشگاه خواسته اند سیمون کیائر را کاپیتان تیم کنند.

به گزارش فوتبالی، در حادثه تلخی که برای اریکسن رخ داد سیمون کیائر، مدافع تیم دانمارک تاثیر مثبتی داشت و با حضور به موقع خود علاوه بر کمک به تیم پزشکی به همسر کیائر هم دلداری داد. این اقدامات هم به شدت مورد توجه فوتبال‌دوستان قرار گرفت. تا جایی که هواداران میلان در توییتر هشتگ کیائر را کاپیتان کنید از مدیران این تیم درخواست کردند بازوبند را به این مدافع دانمارکی بدهند.

رسانه گازتا اسپورت هم در گزارشی کوتاه این خبر را منتشر کرده و نوشته تعداد زیادی از هواداران میلان درخواست کرده‌اند کیائرو بازوبند کاپیتانی میلان را بر بازو ببند و احتمالا به زودی استفانو پیولی درخصوص بستن بازوبند به بازوی مدافع سابق سویا بحش خواهد کرد.

در حال حاضر کاپیتان تیم میلان السیو رومانیولی است که از سال ۲۰۱۸ کاپیتان قرمز و مشکی‌پوشان شهر میلان شده اما او پس از مصدومیت کمتر به عنوان بازیکن ثابت برای میلان به میدان رفته. دیگر گزینه‌های کاپیتانی هم دوناروما و زلاتان هستند که اولی از میلان به زودی جدا می‌شود و دومی بعید است به دلیل سن بالا، در بازی‌های زیادی از فصل بازی کند.

1101