تیم برتر توخل در دهه 90؛ حضور زیدان و ریوالدو و بدون رونالدو

تیم برتر توخل در دهه 90؛ حضور زیدان و ریوالدو و بدون رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - انتخاب تیمی برتر از اسطوره ها در دوره های مختلف اتفاقی بسیار مرسوم است که معمولا برنامه های تلویزیونی یا رادیویی برای جذاب تر شدن برنامه هایشان انجام می دهند که معمولا این انتخاب ها با واکنش های زیادی همراه می شود چرا که ممکن است برخی از بازیکنان از لیست خارج بمانند یا هواداران بازیکنی از این که بازیکن محبوبشان در لیست نیست، دلخور شوند.

به گزارش فوتبالی، حالا توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی در مصاحبه با سان لیستی از بازیکنان محبوبشد ر دهه نود میلادی را انتخاب کرد که طبیعتا ستاره های سرشناسی جا ماندند. مصاحبه کننده برای چیدن این  تیم از توخل خواست تا در هر پست از میان دو گزینه یکی را انتخاب کند که توخل به گفته خودش برخی از آنها را به خاطر سلیقه و رفاقت شخصی انتخاب کرد. تیم برتر دهه نود میلادی از نگاه توخل بدین شرح است: پیتر اشمایکل، روبرتو کارلوس، مارسل دسایی، رونالد کومان، خاویر زانتی، دیدیه دشان، زین الدین زیدان، کلارنس سیدورف، لوئیز فیگو، رائول گونزالس و ریوالدو.

تیمی که توسط توخل انتخاب نشد هم بدین ترتیب است: کان، مالدینی، هیرو، فرانک دی بوئر، کافو، ادگار داویدز، پل اسکولز، رود گولیت، بکام، رونالدو نازاریو و دل پیرو.

4125