پرسپولیس مدافع سابق تراکتور را نمی‌خواهد

پرسپولیس مدافع سابق تراکتور را نمی‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای برای جذب مدافع سابق تراکتور ندارد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به جدایی قطعی محمد حسین کنعانی‌زادگان در پایان فصلريال یحیی گل محمدی به فکر پیدا کردن جانشین مناسب برای مدافع ملی‌پوشش است.

در ابتدای این فصل و در روزهایی که شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس رفته بود، یحیی قصد داشت ایمان سلیمی مدافع تراکتور را جذب کند اما شرایط قرارداد او با تراکتور مانع این انتقال شد و از طرف دیگر باشگاه تبریزی هم رضایتنامه این بازیکن را برای پرسپولیس صادر نکرد.

در حالی که سلیمی در کمیته تعیین وضعیت توانست جدال حقوقی‌اش با تراکتور باشد، این تصور به وجود آمد که سلیمی با حکمی که دریافت کرده راهی پرسپولیس خواهد شد اما این بازیکن در اقدامی عجیب سر از اسلواکی و باشگاه سرد درآورد تا این اتفاق ناراحتی سرمربی پرسپولیس را به دنبال داشته باشد. 

گفته می‌شود ایمان سلیمی در مذاکراتی که با قرمزها داشت قول داده بود تا بعد از مشخص شدن حکم کمیته تعیین وضعیت در نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم بیاید ولی او ترجیح داد راهی لیگ اسلواکی شود .

در شرایطی که از ایمان سلیمی به عنوان گزینه جانشینی محمدحسین کنعانی‌زادگان در پرسپولیس نام برده شده اما یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب و اعلام کرد سلیمی در لیست یحیی حضور ندارد و اتفاقات چند ماه قبل باعث شده که سرمربی پرسپولیس برنامه‌ای برای جذب او نداشته باشد.

سلیمی که اکنون به عنوان بازیکن آزاد به ایران بازگشته، در صورتی که باشگاهی در ایران در لیست خود جای خالی داشته باشد می‌تواند به عنوان سهمیه فیفا، در این فصل قرارداد ببندد.

7655